måndag

ja då va måndagen snart slut..ha varit en jobbig och seg dag tycker jag. mkt tankar och funderingar har snurrat runt i huvudet och samtidigt har ja varit väldigt trött. va riktigt svårt att hålla sig vaken på jobbet. ja måste varit ett stort irritationsmoment där idag eftersom ja inte fått ngt gjort alls. ska försöka sköta mig bättre imån.

efter jobbet åkte ja hem lagade mat och gick sedan bort till emelie och hälsade på henne och hennes familj. så fin lgh har dem och lilla lea e så söt. tyvärr låg hon bara och sov hela tiden men kevin han va vaken han=)!
en så söt liten familj har hon. när man ser det så längtar man nästan tills man själv får en. ha ju haft en plan ända sen ja varit ca 10 att när jag är 25 så ska jag ha ett barn och ett på väg.... det ser ju ganska mörkt ut just nu haha. så den planen la jag ner för läängesen kan ja ju säga. =)

ha inte hänt så mkt mer denna måndag och det verkar som det inte gör det resten av veckan heller...mega surt..känner på mig att detta kommer bli en lååång och seg vecka!

förresten johanna har äntligen skaffat blogg...www.nannaholmstrom.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design