god kväll

då va söndagen snart slut oxå ha kanske inte varit min mest effektivaste dag men den ha varit bra ändå. ha iaf städat lite och betalat räkningar. räkningar e ngt ja helst hade sluppit de står på min utelista!

annars ha ja ju som sagt spenderat en stor del av dagen i skogsfållen. och sen ha ja ängnat mig åt en av mina största hobbies, pratat i telefon=)!
sanna ringde bla innan och uppdaterade mig lite... grattis till det nya jobbet förresten så himla kul=) sedan ha faktiskt camilla ringt oxå så hon står härmed inte längre på min flasklista!

imån är det en ny vecka vilket innebär nya friska tag....åh d lät hurtigt va haha
händer ju lite saker i v oxå ska klippa mig, femkamp med jobbet, taxi åt marlene å födelsedagsfest.

d va nog allt från mig idag fast man vet inte om ja behöver skriva av mig igen lite...den som lever får se=)!

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

god morgon hjärtat jag känner med så där konstig i huvudet idag =/

2008-05-26 @ 08:24:23
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design