Blondin blir brunett

Vilket härligt underbart väder ute=)! Blir ju såå lycklig!  Men som jag tjatat om så mkt innan så borde det vara förbjudet att jobba iaf heldag när det är sånt här väder... viktiga människor som läser se till att inför det nu! Till helgen ska det bli ännu bättre 27 grader står det på it..=)..yeeiij!


Idag ska jag klippa mig jag ska klippa av mig en bra bit av mitt hår och sedan färga hela håret mörk brunt. Inte den fisiga färgen ja hade i under håret utan mörkare. Vet inte vilken sorts brun ännu men det märker vi ikväll! Frisyren ska bli KORT! Ska bli skönt och slippa det långa blonda och vilken förändring sen. Hoppas bara det blir bra, den som lever får se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: marlene

neeehh ljuger du mu linda ? ska du bli brunnett ? va ha hä'nt ??

2008-05-27 @ 13:37:44
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar du att du vill gå och fika ? eller vad menar du nu ?

2008-05-27 @ 14:23:06
Postat av: Anonym

jaha anu hade jag ju glömt vad jag skrev ah den 13 haha trodde du menade idag ju =) hahah ja det bli kanoners

2008-05-27 @ 14:31:24
Postat av: Anonym

neh det e struligt satt skit länge med det där inlägget blev bara error heeela tiden, suck synd att vi int ehann prata mer, ska sova hos p. inatt * såå jobbigt när han jobba2a skift men jag e tvingad haha,, neh men jag ska få massage,,, hihi jag e mutad

2008-05-27 @ 22:23:10
URL: http://amazingm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design