veckan som gått

första arbetsveckan 2008 är nu avklarad, gick ganska bra om jag får säga det själv och det får jag ju som tur e!
jobbet gick som på räls va inga konstigheter alls denna veckan..ganska skönt oxå.
i måndags hände väl inte så mkt gick och solade med min syster bara vilket verkligen kan behövas om man säger så.. e vit som ett lakan och sen eftersom man ska komma i bikinin om tre veckor oxå så behövs d lite motion oxå.
Så vi slog två flugor i en smäll där!

tisdagen tillbringade vi hemma hos en kompis där vi kollade på "man on fire" ..ha inte sett den innan(vet jag e sen) och den va riktigt bra!!! Lite sorglig dock, i slutet satt jag å två tjejer till å stört lipade..men kanon bra ändå! sorglig,rolig,spännande på samma gng..slutade lyckligt men samtidigt sorgligt hur det nu kan g¨å till men så va det iaf! så den filmen rekomenderar jag verkligen!

i onsdags va det dags igen för motion och solning. hände inte så mkt mer den dagen. träffade en kompis på vägen hem som inte kände igen mig.. riktigt ironiskt el va man ska kalla det, för d e ändå en jag umgås med. va tvungen att ta av mig luvan å säga vem jag va innan ett ljus gick upp för henne. ja d e väl så att ibland glöms man bort fortare än fortast... ja gör väl inte så starka intryck på folk att d kommer ihåg mig=)..får jag ändra på!

torsdagen bjöd inte på så mkt spännande heller...min syster och lina va här och åt kvällsmat.
provade lite kläder som jag fått hemskickat som jag beställt på it.
å d va samma sak som alltid..d sitter aldrig lika snyggt på mig som det gör på modellerna på it..skumt d där va;)

igår stod jag i kiosken i ishallen och sålde godis...himla trevligt måste jag säga..eller kanske inte alls!
drar mig verkligen för det varje gng jag ska stå där men när man väl e där så e d inte så jobbigt ändå. utan det kan va ganska trevligt!
matchen som spelades va väl sådär d ja såg iaf..konstigt att tigers ska ha så svårt att få in pucken. den slutade iaf 3-3. bättre det än att de förlorade iaf!
efter det så hämtade vi mat och åkte hem till mig och kollade på film vräkte i oss massa massa fett å sen ännu mer fett...  filmen hete the bourne ngt... med matt damon och måste säga att ha fått en helt annan syn på damon nu..riktigt iskall va han i filmen å d gillar vi...lika it alot!

får se va den här lördags kvällen bjuder på! va väl tal om att det skulle va lugnt med lite spel å mys å sådär men man vet ju aldrig hur d slutar...e lite sugen på fest.. men som sagt får se vad som händer och fötter!

jaha om man nu ska sammanfatta min vecka så kan man ju säga att den har varit väldigt lik alla andra veckor jag har inte blivit ngt brunare el mer vältränad;)haha
har nog blivit precis tvärtom efter allt man vräkt i sig istället. men det får man faktiskt göra ibland.
nä nu ska jag sluta tjata en liten sak bara:

"Uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan mena allt man säger."

trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design