utekväll och växjö


Då av det dags för ännu en måndag, helgen har avrit helt ok tycker jaf.  Va på hockey i fredags men stannade bara en period sen bar det av till Lillen för fest.

Alltid lika kul och träffa dem, blev Harrys sen också men det va inget att hänga i julgranen..inte för att jag kan säga att jag hade tråkigt men inte heller att jag hade kul.

Gick hem till Emilia efteråt en runda så va väl hemma runt halv fem. blev väckt kl nio sen av att min syster förmodligen va pratsugen el så för hon ringde ett par gng!


Lördags eftermiddagen spenderade vi hos mig med pizza, finns ju ingen bättre bakismat=)

Satt och tjötade om allt å inget å planerade lite inför våran bb helg(kan förklara lite senare va d e)

Kvällen tillbringade vi på sports i växjö..himla trevligt men det tråkiga av att jag va så trött. Annars jätte kul!


Det va den helgen det undrar vad som händer nu till helgen som kommer borde nog ta å planera in ngt! Ska försöka ta d lugnt eftersom att jag åker natten till söndagen..få se hur det går;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design