onsdag...

Då va det snart dags för nedförsbacke igen..underbart!

Har inga direkta planer för helgen ( mer än på sönd natt då jag flyger till teneriffa)

På fredagen va det tal om halmstad men det är nog bäst att jag håller mig på hemmaplan

För om jag känner mig själv rätt så behöver jag va hemma och ordna det sista packa osv för jag är ALLTID ute i sista stund! Lär mig aldrig att va ute i god tid men men kanske kommer med åren=)

Ha iaf köpt två korsordstidningar som jag kan fördriva tiden med när ja ligger vid polen (vilket ja hoppas att ja kan göra)! Resten får ja fixa i helgen.

Får se va d blir till helgen då lördagen får ju bli lugn men fredagen kanske man dricker lite vin eller så!

Får ta det som det kommer helt enkelt!

Nu ska jag återgå till jobbet!


Vem är egentligen värst
Den som blir arg för allting eller den som blir arg för ingenting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design