Helgen

Då har ännu en helg gått.. helt sjukt att tiden går så fort

Fredagskvällen spenderade jag hemma hos lillen alltid lika kul och träffa alla pojkarna där.=)

Sen bar det av till Harrys efter jag tjatat på varenda människa där uppe och till slut så fick jag med mig några. Är ganska duktig på att tjata som många säkert vet=) och oftast brukar jag få min vilja igenom!

Harrys va väl ok i fredags, jag menar Harrys är ju ändå Harrys men blev nog lite för mkt av det goda..inte för att det va katastrof men munnen går gärna i ett på mig då och det är nästan omöjligt att få tyst på mig...lider ju med de som får lyssna. Men samtidigt ha jag hört av några att det är kul när jag pratar haha så vi får väl hoppas på det då. och ngt som jag måste lära mig är att sluta använda mobilen så mkt...kanske borde lämna den hemma när jag e ute?! Gick förresten fel igen när jag va på väg hem.. men denna gng upptäckte jag det innan jag började rycka i dörren! Och det är nog Marlene glad för;)! Så skärpning nu linda...det va sista gng du går fel!

Vaknade kl halv nio i lördags morse och va superduper pigg..(förmodligen fortf onykter efter fredagens drinkar )så gick ut och gick med Casper en runda..åt frukost hos pappa å hälsade på johanna på jobbet. Kan ju säga att folk va nog riktigt förvånade att ja va ute så tidigt.

Lördags kvällen så satt ja å johanna hemma hos mig och drack lite och bara pratade. Va ett bra tag sedan vi gjorde det så det va himla trevligt... mer såna dagar johanna! Pacce å marlene kom förbi en runda också... himla söta människor det där=)! Åkte till harrys sen och hann knappt innanför dörren förrän en tysk människa hoppade på mig å började snacka tyska..ok ja ha läst tyska i sju år men fattar ingenting ändå la inte ner ngn större energi på de lektionerna kan jag ju villigt erkänna. Men fattade enstaka ord..schönest mädchen osv..sen tog han sig friheten att ge mig en blöt puss på kinden..va ju inte direkt så att jag sa danke efter det..jaja vissa kan allt va lite väl fräcka!

Annars va väl inte lördagen på harrys jätte spännande och händelserik direkt. Söndagen va seg som alla andra söndagar är ,spenderade den mest i sängen där jag tittade på film efter film.

Å nu är det ny vecka då och det är bara att ta nya tag=)!


"Vänlighet är ett språk som till och med den döve kan höra och den stumme kan tala"


Kommentarer
Postat av: marlene

kan du tyska åxå ?? du e ju språk begåvad

2008-02-25 @ 11:53:50
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design