så är vågen

Vågen

Du hör till de människor som tycker om att resa mycket. För det mesta blir det också så, även om de allra flesta resorna företas med tur- o returbiljett till drömmarnas värld. Dina barn får det bra hos dig. Ibland tenderar du dock att vara slösaktig gentemot dem i din strävan att de ska få det bästa möjliga här i livet. Du vill gärna ha flera barn och njuter av att höra barn ropa ditt namn. Då upplever du en stark känsla av välbehag - man behöver dig! Du söker harmoni och finner det i musik och sköna ting. Du har goda egenskaper i massor, och många tycker att du är trevlig och charmfull. Du har god smak och du omger dig med vackra föremål, som stämmer väl i balans med din egen elegans. Du tycker om att vara gift, att ha en partner som du kan ägna din kärlek och omsorg. Du är mycket beroende av vad andra gör och säger, så beroende att du ibland har svårt för att tro på dig själv och din egen förmåga. Då agerar du förvirrat som en åsna mellan två hötappar.

Dina bästa chanser

Din bästa färg bör vara blått eller rosa. Din bästa sportgren bör vara akrobatik/dans samt segling, tennis/bordtennis samt golf. Din bästa metall bör vara koppar. Din bästa blomma bör vara syren. Din bästa juvel bör vara safir - men även en ädelsten som akvamarin kan få dig att le så lyckligt. Ditt bästa träd bör vara asken.


tycker en hel del stämmer. ngn mer som är våg som tycker det stämmer in?


Kommentarer
Postat av: marlene persson

jag tyckte att mycket stämmerin på dig =)

2008-12-04 @ 08:32:23
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Peter

Hello,



Jodå, det är fint här. Vaknade också inatt. Tror du har smittat mig via bloggen ;-)



Hur är det med dig?



Jag är ju också våg och jag tycker det stämmer väldigt väl. Kanske bara på slutet som med Blå och Rosa?! Jag är mer för svart och gult :-) Sporten vet jag inte heller, tycker ju curlingen verkar va mitt kall ;-) Spelade ju faktiskt i elitserien förra säsongen :-)

2008-12-04 @ 11:14:00
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Jonna

Tack :) Jpp kanon! städar o snart jobba bara :/

2008-12-04 @ 11:54:37
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Emil Lindén

Mmm, en hel del stämmer faktiskt :)

2008-12-04 @ 13:45:42
URL: http://helhalv.blogg.se/
Postat av: Peter

Japp, annars stämde det hur bra som helst. Allt fram till "Dina bästa chanser" var Peter i ett nötskal :-)

2008-12-04 @ 14:24:33
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design