Fredag, sista dagen...för alla andra utom mig

(Vilken mardröm jag hade i natt helt sjukt, konstigt att jag lever fortfarande!)Sista dagen idag för de flesta på det här året. Inte för mig dock jag ska jobba lite till men inte mkt. Idag ska jag försöka göra klart en del här sen blir det jullunch på designhotellet och sedan avslutningsfika och julklappsutdelning. Jag vet vad jag ska köpa nu kommer vara precis lika tråkig som de flesta men har inte så många alternativ just nu:

Julen i all sin glans

Men vad skulle det bli om ej denna fanns

På julens bord ett måste den är

Finns nog ingen som inte gillar det här

Och en fågel viskade i mitt öra

Att det har ngt med två lager att göra.

Inte så svårt att lista ut va?


Blir själv ikväll, för Casper ska ut på tur. Han ska åka till Ljungby och jäklas med folket där. Kommer att bli tomt ikväll men ganska skönt på söndag morgon när man slipper gå upp för att gå ut med honom då man förmodligen inte är som piggast efter utekvällen.


Ibland så tänds det men släcks lika fort. Vad är det som har hänt? Jag förstår ingenting.


Kommentarer
Postat av: marlene persson

men linda då du är julrimsproffs! haha e det en aladin eller paradis?? fin lyckta ps jag ska till jkp och packa upp en order jag älskar dig och nu längtar jag ihjäl mig till imorn JAG E PÅ G!!! ska bli så skönt att vara med DEJ

2008-12-19 @ 08:26:51
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Peter

Hehe, håller med ovanstående! Du är grym ju :-)

Låter faktiskt som en aladin eller nåt men det kom inte dumma peter på :-) Tänkte på julskinkan.. hehe

2008-12-19 @ 09:05:25
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design