jag är helt slut, såå trött!

jag fattar inte vad det är. det måste vara vädret eller ngt för jag är så trött. så fort ja kommit hem från jobbet och har ätit vill jag bara gå och lägga mig. orkar inte göra ngt annat och jag tvingar mig sj att hålla ögonen öppna...super duper jobbigt!

har försökt lära casper sök nu oxå i 2 dagar utan resultat. han orkar inte leta efter godiset han vill ha allt serverat verkar det som..han är ingen sök hund helt enkelt. bekväm är vad han är..precis som sin mamma=)!

har fått en ny bil nu oxå förresten. och det va ingen rosa audi tt denna gng heller tyvärr. utan en golf så klart, en svart. helt ok bil ändå men har inte fäst mig vid den än men det kommer nog. måste komma på ett namn till den bara. så nu är jag och cam systrarna golf iaf!

åh en ny spis har jag fått oxå min morbror och mammas sambo kom upp med den innan...så snälla så. måste bara ha hjälp av ngn kunnig att koppla in den el va det va de sa...ngn frivillig?! trodde nästan det får väl ringa vaktisen imån.

snart får jag gå och lägga mig och imån är det nedförsbacke oxå..yeeiij=)!

puss på ögat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design