Fy vad jag är dålig...

Då är snart onsdagens arbetsdag avklarad och vad har jag fått gjort idag?! Knappt ngt alls... riktigt dåligt av mig! får ta och göra ett ryck imorgon istället så jag får lite saker gjorda.

Har iaf anmält mig till en högskolekurs nu. Det fanns bara några platser kvar och jag är verkligen ute i sista sekunden så får se om jag kommer med eller inte... *hoppas hoppas*


Ska snart åka hemåt nu och fixa i ordning lite mat sedan kommer cam och hämtar mig för vi ska ut på stan en runda och kolla vad den har att erbjuda, vmo dagarna börjar ju nu vid fem så d ska bli intressant. Men bara vädret kan ändra sig lite... är det för mkt begärt att be om lite sol?


 


jag och syster

 


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [18 år och mamma till Emilia 4 år]

Vad skönt. Hoppas det gick bra på jobbet?

2008-08-20 @ 18:04:08
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design