ensamt

det är helt sjukt ensamt här idag. camilla ha ju sovit hos mig hela helgen eftersom hennes kille varit borta och nu har han kommit hem så då passar inte jag längre=)! å ingen casper är här heller han kommer hem imån nyklippt  å allt!
på tal om sova så frågade mala om ja inte kunde sova borta på onsdag..hon och hennes kille å två till ska låna min lgh då och ville sova här oxå. ska se om ja kan fixa det. kan nog sova hos mamma då men ska tänka lite på det.
ska kolla lite på LB nu sen försöka sova ganska konstigt att man är alltid såå himla trött hela söndagen men när man väl ska sova så går det aldrig att somna..varför är det så?!

lånade ett par bilder från marlene


   
på stan

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 22:13:15
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: lisa

ha en trevlig kväll! :)

2008-04-27 @ 22:20:40
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design