8 timmar kvar till helg


Vaknade upp idag och allt kändes mkt bättre, kände mig piggare och definitivt mkt gladare. Vet inte vad jag hade för konstig dag igår men nu är den över. Fast måste säga att den slutade bra, tack för sms:et verkligen kul att du hörde av dig=)!

Idag är det fredag och jag har inget planerat alls kommer att ta det som det kommer helt enkelt. Helst av allt hade jag velat ha sommar nu (längtar desperat efter sommaren) kanske åka till Falkenberg/Halmstad eller bara sitta i skogsfållen, prata, sola grilla och dricka lite.

Linda tänker du alltid på alkohol?

Nä absolut inte men livet är en fest och på fester finns det alkohol!



Love the life and the life will love you


Kommentarer
Postat av: marlene persson

nu få du uppdatere lite ängeln min

2008-04-11 @ 10:33:48
URL: http://amazingm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design