Tillbaka till vardagen

I torsdags tog min sjukskrivning slut vilket innebär att imorgon är det dags för mig att inta min stol på jobbet igen, tillbaka till verkligheten. 
Det ska bli så kul att få komma tillbaka till vardagen igen samtidigt som det faktiskt skrämmer mig en gnutta. Men det ska bli så skönt att komma in i normala rutiner igen.

Kommer fortfarande bli lite pusslande med vardagens bestyr, tex när det kommer till barnen. Men vi har en väldig tur då våra föräldrar ställer upp och har ställt upp och hjälpt oss ngt enormt de här veckorna. Utan deras hjälp hade det varit svårt. Samtidigt kan jag passa på att ge Alex en eloge med tanke på vilket lass han har dragit de här veckorna. En sån här operation hade aldrig gått utan han eller hjälpen från våra föräldrar. Alex kommer fortfarande att få dra ett lite tyngre lass i ytterligare några veckor men jag är ändå på gång och snart är det full fart på mig igen. 

Med detta ville jag mest säga TACK, tack till alla som ställer upp och hjälper. Ni är guld värda

Älskar dessa tre

Imorgon är det alltså dags för jobb o vardag igen - ett steg i rätt riktning. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design