Linda i ett nötskal

Igår efter vi hämtat hem våra juveler så åkte vi o veckohandlade, ngt vi f ö gör varje söndag. Och när vi kom hem och packat ur alla varor plus barnens packning ur bilen upptäckte vi att vi glömt nycklarna i gvd. Vi var alltså utelåsta med kassar fulla med mat o diverse frysgrejer. Vilket var helt o hållet mitt fel då jag lämnat våra nycklar i bilen i gvd. Vi hade bytt bil över helgen då det är smidigast med barnens bilstolar och då hade jag lagt våra nycklar där o glömt det sen. Lätt hänt men så onödigt, men som tur är så finns det extranycklar hos några anhöriga.


Vi har bestämt att vi ska införa lite semesterkänsla här hemma nu trots att det är två v kvar tills A går på semester. Vilket innebär att vi ska hålla nere tempot lite, lite mer vardagslyx och helt enkelt fånga dagen. Så igår grillade vi lite extra gott såsom ryggbiff, revben, med rödvinssås/pepparsås och ugnsrostad potatis samt ett glas vin. Godaste vi ätit på riktigt länge. 

Jag fortsatte i samma anda i morse genom att hoppa träningen. Ett beslut jag i stort sett ångrade så fort jag tog det men somnade om ändå. Är det semester så är det. 








Kommentarer
Postat av: Sandra

Såg riktigt samarrigt ut 😋

Ja det gäller ju o skapa egen sommarfeeling för någon sommar värme verkar det ju inte bjudas på 😡

2015-06-29 @ 15:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design