Sommarmusik

När det är såhär fint väder ute och sommar på riktigt så vill jag helst lyssna på specifika artister/låtar. Såna låtar som får mig att tänka på sommaren. Känner ni så oxå? 
För min del är det speciellt Gyllene tider, Roxette, Magnus uggla, Tomas Ledin, Ted Gärdestad och flera enstaka låtar som får mig minnas barndomens somrar.  Får nog ta och göra en spellista med samtliga artister plus lite andra låtar och göra min egen sommarlista. 

Magnus uggla spelar f ö nu på onsdag på tyle och det hade jag mer än gärna gått o sett om möjligheten fanns. 

Bjuder på lite bilder från dessa underbara sommardagar.


God mat o toppen sällskap på hotell tre liljor i torsdags 




Bad i osudden i fredags

Omöjligt att ta en bild på kusinerna på födelsedagsfirandet i fredagskväll 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design