På väg mot Halmstad

Vilken otroligt lyckad resa det har varit. Efter maten igår gick vi in på Liseberg igen och åkte några sista karuseller innan sängdags. Det fanns något som hete Bushållsplatsen inne på Liseberg som va lite av en stoor lekhörna med klätterställning, kana , mjuk matta mm där du inte behöver ngt åkband eller biljett. Lite typiskt så var ju detta ett av favoriterna enligt Oliver. Jag tror han hade kunnat vara där hela tiden egentligeb. Det är nästan alltid så med barn. Som tex när jag va liten o vi precis hade varit på Skansen så frågade pappa mig vilket djur som var roligast o titta på varav jag svarade: ankorna , dvs änderna.  
Men det är ju så det är med barn:).

En av favoritkarusellerna enligt Oliver

Vi bodde verkligen toppen när det kommer till en sån här tripp. Från fönstret såg vi pariserhjulet o oliver kunde se från sin säng en tv monitor där Liseberskaninen visades o vinkade om vartannat. Vinkade till honom givetvis o Oliver var ju såklart tvungen att vinka tillbaka - varje gång.

Köttbullar till frukost = överlycklig oliver

På Universeum idag 

På universeum var det hajarna samt att leka med kinetic sand som va höjdpunkten.

Oliver har varit övertaggad hela resan och var det verkar som haft enormt kul. Är så glad att vi åkte iväg bara med honom. Gav han all vår uppmärksamhet. Jag kände en sån enorm lycka o stolthet varje gång jag såg på honom och såg hur glad han var.

Nu beger vi oss mot Halmstad för att hämta upp lillasyster och sedan styr vi bilen hemåt. Borta bra men hemma bäst!
Såhär såg det ut precis efter vi lämnat Göteborg station. Två trötta killar. 

 



Kommentarer
Postat av: Issa

Letar efter gilla knappen flera gånger om 😍. Är nog otroligt nyttigt att åka iväg med bara den ena emellanåt. Ffa den större då han/hon är den som får stå tillbaka när den lilla/lille behöver hjälp.
Förstår att han varit speedad, detta gjorde nog hans sommar om än ännu bättre.
Härligt att höra att ni haft det bra. Kanske kan höras och försöka få ihop ngt nästa vecka när E har semester igen.
Kram

Svar: Det tror jag oxå! En riktig toppen resa verkligen 👍😊.
Absolut det tycker jag. Vi får höras så bestämmer vi ngt.😘
Linda

2015-07-24 @ 11:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design