Festprogrammet

Program kanske man inte riktigt kan kalla det utan snarare ett bröllopshäfte.. Något gästerna kunde prata om och förhoppningsvis skratta lite åt, en isbrytare helt enkelt.
 
Tänkte jag skulle visa det ifall ngn behöver inspiration eller tips på vad man kan ha i sitt sk program.
 
Här i hjärtat skrev vi även till datum och plats för festen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Är faktiskt väldigt nöjd med hela häftet. Dock är det inget jag kan ta åt mig äran för utan det ha fått hjälp med själva utformningen/illustrationen av Thomas som är klockren på sånt här. Trots missen på korsordet där något gick fel då flera siffror försvann. Vi skyller på tryckeriet där ;).
 
 
 
Ser nu i efterhand att man knappt ser vad det står. Jag ska försöka se om jag kan ordna lite bättre bilder så det faktiskt går att läsa vad det står på varje sida.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Ekman Lindqvist

Kreativt!! Snyggt :D

2015-02-26 @ 18:56:14
URL: http://emeliece.blogg.se
Postat av: Anonym

Verkligen en superskönt ide 😊👍 Var uppskattat från mig iaf ☺️

2015-02-26 @ 19:52:12
Postat av: Anonym

Verkligen en superskönt ide 😊👍 Var uppskattat från mig iaf ☺️

2015-02-26 @ 19:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design