Återbesök 3

Idag är det två veckor sen operationen och det är dags att åka till art Clinic igen för ett återbesök där vi ska ta bort de sista stygnen i magen. Sen ska de även se om vätskan ökat i magen. 
Är oxå lite nyfiken på varför magen ser ut som den gör, när det kommer till färgen. Är det nya blåmärken som uppkommit eller är det mer hud som dött?

Magen i lördags 11 dgr efter operation

Har inte ätit några värktabletter sen i tisdags då jag anser att det är bättre att inte lura kroppen. På det viset så vet jag vad jag klarar av och kroppen säger ifrån om jag skulle göra för mkt. 

I övrigt känner jag mig väldigt pigg och så länge jag sitter still märker jag ingen skillnad från innan operationen - förrän det är dags att resa på sig. Då blir jag genast varse om vad jag gjort. Men jag tycker ändå att det blivit bättre, jag reser mig upp lättare och jag kan räta mig upp emellanåt. Däremot så är jag väldigt svullen fortfarande och det blir värre på kvällen. Men så kan det vara i några månader. 

Hur som så känns det väldigt bra med ett återbesök för att stilla mina paranoida tankar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design