Livstecken

Godmorgon på er

Tyckte att det va dags för en uppdatering, va ju över en vecka sen sist och efter lite påtryckningar så kände jag att det va dags att ta tag i det.

Så vad har hänt sen sist då? Helt ärligt så kommer jag knappt ihåg. Mitt minne är inte som det en gång varit och det känns lite tufft. 
Vardagarna har iaf rullat på som vanligt med dagis, träning och diverse aktiviteter men i helgen vart det full rulle. 

Tjejkväll på stan i torsdags

I fredags var det vi som stod för aw:n och vi hade bjudit hit fyra andra goa familjer, både nya o gamla bekantskaper. Barnen lekte för fullt både stora o små och vi vuxna höll till i köket där diverse plock o dryck fanns. 

Jag gillar såna här kvällar skarpt . Lite plock o vin o kvalitetstid tillsammans med fina människor! 

Det blev en riktigt trevlig kväll som jag hoppas vi kan göra en repris på snart igen.

I lördags åkte vi till Halmstad över dagen, för att bla gå på stan och sen få andas lite halmstadluft. Det fick en att längta ännu mer tills värmen kommer. Oliver älskar att vara i halmstad och i stugan lika mycket som vi gör men han har lite svårt för att förstå att Halmstad är en stad o inte bara själva stugan. Ett ex är medan ja o M va på stan så var A och O på Stadsbondgården och efter en stund tyckte O att de kunde åka tillbaka till Halmstad igen o spela fotboll. Goa unge!!!

I går var det gympa igen. O är lite skeptisk till ringarna medan M som vanligt är lite mer tuta o kör.






Kommentarer
Postat av: Sandra

Förstår att du ibte haft tid o noga 😉 Vilken härlig vecka ni ser ut att ha haft 😃

2015-04-02 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design