Flygkit

Igår gick jag och lade mig klockan sju efter att ha haft en dag med sprängande huvudvärk. Somnade och sov till sex i morse men hade kunnat sova längre. Helt slut och hade kunnat betala multum bara jag hade fått ligga kvar i sängen hela dagen. Orken finns inte och inte motivationen eller matlusten heller. 


Bästa flygkitet låg i brevlådan i morse 
Dessvärre åt jag upp pollyna till frukost

Duschen lär få vänta med ett besök för idag lär jag inte ens komma ur pyjamasen. Lider med mina älsklingar då deras mamma inte har ngn vidare ork till ngt utan det får bli innelek idag och ngn mysfika på stigs blir det inte heller. Hoppas på spöregn hela dagen så det verkligen speglar hur jag mår.  Fy sjutton vilket deprimerande ångestmående - försvinn fort tack!!! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch så hemskt jobbigt det måste vara o vara så flygrädd 😳 Men det kommer gå kalas även om det kanske är en klen tröst o svårt att lita på 😊

2015-05-01 @ 00:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design