En tripp till Jönköping

Idag har jag och Alex varit och gjort Jönköping. Olivers hockeyhjälm skulle bla bytas till en strl större och så skulle det bli ett ikea besök för att komplettera hans garderob. 

Det blev lite mer shopping än så dock, efter ett besök på xxl sport så fick även Alex med sig ett par skridskor och en klubba så nu är även han redo för lite mindre avancerad hockey. 

Efter att ha funderat länge och väl om vi skulle köpa ett swedese träd till hallen eller om vi skulle slänga ut vårt skrivbord och köpa en stringhylla först så bestämdes det i sista stund att det fick bli ett träd först! Vår hall är fruktansvärt tråkig så det behövs ngt nytt där.
Så ett snabbt besök i en av mina favorit affärer blev det oxå , nämligen severins.

Det va sjukt mycket folk i jkpg och på A6 och jag vill lova att jag va trött när vi kom hem. Det tar på krafterna att springa i affärer och speciellt som höggravid. Det värkte i hela kroppen och det fanns ingen som helst ork kvar sen till ngt annat. 




Så efter våran shopping så har vi nu en to-do-list på ett helt A4a på vad som ska göras här hemma. Ingen rast och ingen ro här inte. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design