Måndag

Helgen är över och likaså min födelsedag. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte tycker det är kul att fylla år. För det gör jag. Jag gillar att fylla år, jag gillar tanken på att det är min alldeles egna dag.
 
I fredags var det min dag och den innehöll tårta, blomsterbud till jobbet, lugnt firande på kvällen med syskon och respektive samt god mat.
 

I några av alla de fina presenter jag fick så fanns det Mateus porslin. Fick 5 vita spetstallrikar 32 cm och 3 små ostronskålar vilket betyder att min samling nästan är komplett. Det fattas en liten grå ostronskål så har jag 12 av allt. Sedan så kan jag villigt erkänna att det kan och kommer att fyllas på med andra saker ifrån Mateus serien som är så otroligt fin.
Jag kanske är galen men jag gillar att bara titta på det. Visst är dem fina ?!
 
Lite tråkigt att min dag är över men samtidigt är jag så nöjd med den då den innehöll allt en födelsedag ska innehålla. Så tack alla som gjorde min födelsedag till en kanon dag.
 
 
P.s T A C K  för de fina kommentarer samt de fina sms jag fått i samband med det tidigare blogginlägget jag skrev om min graviditet och de mf jag haft. Det värmer mer än ni tror ska ni veta <3.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design