Växjö

Igår tog jag och camilla bilen ner till växjö för att hälsa på och övernatta hos den yngsta av syskonskaran. En jätte mysig kväll blev det och vi åt på ett så supergott ställe.
Hört talas om 4 krogar?! Vi åt där på steakhouse och jag har lite svårt att uttrycka mig i ord hur jädrans gott det faktiskt va. Det va så himla gott att det känns jobbigt att veta att det kommer dröja innan jag får chansen att äta där igen.
 
Beställde in fläskfile med pepparsås, beasås, pommes, vitlöksbröd och coleslaw. Några extra sideorders alltså men kunde inte riktigt bestämma mig för en. Och vf ska man behöva välja?!
En riktigt god festmåltid på ett ställe jag varmt rekommenderar.
 
 
Efter maten då vi alla tre hamnade i en ganska stor matkoma åkte vi hem till Malin för att ge oss på godiset vi köpt. Det spelar ingen som helst roll hur mätt man är, lite godis finns det alltid plats för. Speciellt choklad!
 
 
 
 
En väldigt mysig kväll som sagt och nu blir det snart ett besök på grand samarkand innan vi beger oss hemåt igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design