Vab

Idag fick det bli en hemmadag för mig och Olli eller vabdag som man oxå kallar det. Man kan kalla det va man vill men en sak är då säker fyy vad segt och tråkigt det kan va!
 
Ok man får kvalitetstid och mer tid att umgås med sin lilla goding men det är ju inte alls på samma sätt som när de är friska och man kan hitta på vad som helst.
Oliver som trots feber varit pigg och alert har svårt att förstå vf han inte kan få gå ut och leka. Förutom att han varit lite extra gosig och lite pipig så ha man knappt märkt av hans feber. Oliver blev en aning bevsiken när han inte fick gå ut, dock inte hans mamma då d va ett jädra blåsväder ute, men det gick att roa han här inne rätt bra ändå. Vi har målat, bakat med lera,läst böcker blåst såpbubblor, kollat på stora maskiner 3 gng, kollat på bamse 2 gng, spelat hockey, lekt med lego och med bilar. 
Tycker själv man känner sig sjuk när man varit hemma och inne såhär en hel dag men jag hoppas jag slipper överta hans baciller.
 
 
Tankar med lite majskrokar.
Han ser lite medtagen ut här min lilla stjärna, men så som han håller igång så är det inte konstigt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design