Lördag

Trots att det är lördag så ha jag ingen som helst lördagskänsla, mer fredag. Vilket kan bero på tre saker:
1. Vi gick o la oss 21.20
2. Gick upp 06.30, dvs ingen sovmorgon
3. Alex jobbar
O eftersom jag inte har ngn lördagskänsla höll ja nästan på att glömma bort att boka in mig på måndagens pass. 
Mår mkt bättre nu men är fortfarande förkyld o väldigt seg i kroppen men på måndag ska jag va helt återställd så jag kan träna igen. Kommer bli riktigt jobbigt så jag kommer ha tagit 3 steg tillbaka igen. Men men bara att köra på så mkt man orkar!

Tittade på Breaking dawn part 1 igår o jag vet inte riktigt vad jag tycker. Ok absolut, men det hände inte så mkt i den o jag vet inte men just nu är jag lite mer Team Jacob. Vilket iofs kan bero på en scen från Abduction ;). Hur som haver fick en ok känsla av filmen men inte mer, ska bli kul o se hur allt det här slutar om de lyckas få till ett bra slut. (Nej ja ha inte läst böckerna.)


Kommentarer
Postat av: Issa

Det gick inte att kommentera på förra inlägget... Men jag lånar den bilden på lilla O. Så söt!!!

Krya på dig och hoppas att du snart är tillbaka!

2012-01-28 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design