Gemla stol

Titta vad jag hittade på Erikshjälpen för ynka 50 kr.



Hon heter Gemla o jag är kär!
Alex verkade inte lika överförtjust men det är lika bra han vänjer sig med tanke på att hon ska bo hos oss nu närmare bestämt i sovrummet.
Fast först ska hon få lite färg, men kan inte bestämma mig för vilken. Svart el vit, vad tycker ni?
 Hade tänkt måla henne själv men funderar faktiskt på att lämna in henne istället så det verkligen bli riktigt riktigt bra.

    

Hittade en lampa oxå men tyvärr inte en sån jag va ute efter o jag vet inte om jag kommer behålla den jag köpt, vi får se. Men letandet fortsätter efter den rätta, ska faktiskt kolla redan på torsdag o vem vet kanske springer på en Gemla till. Tänk om jag råkar springa på solfjädern oxå, det vore drömmen!






Kommentarer
Postat av: Issa

Jag tycker att den skall bli vit. Så blir det lite kontrast till väggen.

Sen om det beror på att jag är VIT, det vet jag inte ;)

2012-01-10 @ 23:28:07
Postat av: Caroline Lias mamma

Jag tycker vit :)

2012-01-11 @ 13:17:56
URL: http://carolineaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design