Söndag

Fredagskvällen var bra lyckad!
Först ut så va det mat o vin hos N o K, sedan begav vi oss ut i kylan mot bowlinghallen.
Bowling är ett riktigt bra nöje måste jag säga. Är lite dåligt att man inte bowlar oftare än vad man gör egentligen.
Det va bra ös i hallen oxå o på våran bana var det inte sämre. Det dansades, tappades klot o ett tag låg alex på banan - vf vet jag inte. Tvåa blev jag då niclas tydligen måste smygövat.
Efter bowlingen gick vi hem till oss o då åkte den stora röda lådan fram o några av er vet ju vad det innebär :). En väldigt lyckad kväll som jag hoppas bli repris på inom kort!

Varning för dålig kvalitet på bilder!


Karin o jag


niclas


Karin o alex


Igår hade vi en datafri dag vilket kan behövas emellanåt. Man ha blivit beroende av bloggen o vill gärna uppdatera den dagligen. Vissa undrar nog hur man kan bli beroende av ngt sånt men jag vet inte, det är precis som det är en skyldighet att uppdatera den, fast ändå en roligt skyldighet. Så det är nog lite nyttigt att vara ifrån den emellanåt :).
Hur som haver datafri dag va det iaf o vi spenderade nog mest dagen i Olivers rum där vi byggde torn efter torn som han kunde riva ner. En extremt kul sysselsättning enligt honom själv.

Sedan blev det ju såklart melodifestivalen och jag tycker det va en rätt kass start. Jag tycker nog dead by april hade de bästa bidraget, förutom det där förbaskade gapandet då. Det kunde jag vara utan. Men nej det va en ganska usel start måste jag säga. Vad tycker ni?
Iofs va jag nog rätt bitter överlag igår kväll så jag kanske inte gav bidragen en rättvis chans. Vi hade nämligen inget gott hemma överhuvudtaget o hur sjutton kan man ha lördagsmys utan choklad?! Det undrar ju jag så hädanefter ska det alltid finnas choklad här på lördagar!  


Kommentarer
Postat av: Karin

En grymme kväll med ett gäng grymmingar!!! (Kunde dock hoppat Rosa Pantern - i a f tyckte jag det när jag vaknade i lö ;-)



KRAMAR

2012-02-06 @ 16:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design