Måndag

Då var det dags för måndag igen. Är inne i ngn grej nu att måndagar är inte så hemska längre. Utan det känns som att man får en ny chans att börja om på nytt. Ny dag ny vecka nya möjligheter som man säger.
Tisdagar däremot fy sjutton!

Idag
blir det träning o idag ska jag ge järnet! Efter all skit jag stoppat i mig i helgen så behöver jag verkligen träna. Har även bestämt mig för att börja springa framöver. Jag hatar att springa men man kan kanske lära sig att tycka om det!? Det ser så lätt o skönt ut när vissa springer, jag själv får ont i hela kroppen, arm, mage, rygg, hals, huvud, tunga. Ja i hela kroppen! Men jag ska ge det en chans(till), frågan är bara när jag ska ta tag i det.

Annars vad händer mer i veckan?! Idag får jag lunchbesök av Kristina. Onsdag är det dags för bvc o på lördag är det hockey. Det är väl det som är skrivit i sten annars är det ganska öppet. Hoppas kunna komma iväg o träna lite mer den här veckan men allt beror ju hur det blir med barnvakt osv. Time will tell.



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag med! gud så gott!! :)

Visst är de lite gott med måndaar :) men tycker jag nog bara för jag inte jobbar längre ;)



Ha en toppen dag ! Kramar

2012-02-13 @ 10:00:59
URL: http://blogg.mama.nu/jonnahansson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design