Clinique vs Maybelline

I ca 1 ½ år har jag använt cliniques produkter tex som foundation. Har varit super nöjd med den fram till alldeles nyligen. Nu ser den rosa ut i ansiktet o som att jag har en mask på mig och det är ju knappast vackert.

I morse vägrade jag ta på mig den o såg att jag hade en flaska från maybelline med foundation kvar i skåpet. Jag brukar spara "produktflaskor" som jag är nöjd med ibland även fast de är tomma för att jag vid ett senare tillfälle ska veta vad de heter ifall jag kommer på att jag vill köpa den igen. 
Den va ju som sagt tom men ja kom på den smarta iden att lägga den i en påse o slå sönder den så jag kom åt innehållet. Sagt o gjort, ja la den i en fryspåse hämtade en kötthammare från köket o slog.


I mitt huvud skulle flaskan dela sig i två fina delar så jag lätt kunde komma åt innehållet.
Det blev ju inte riktigt så, så klart.
Snarare tvåtusen bitar. Detta va knappast ett av mina ljusare ögonblick o det blev soptunnan nästa.

Förstod att ja måste inskaffa mig en ny men då ja inte tycker värnamo ha så mkt till utbud när det gäller make up så visste jag inte riktigt vad jag skulle prova.
Väl inne på hm hade de iaf fått in en foundation från Maybelline i fredags som de hade specialpris på 109 kr och då jag hade 50 kr rabatt där så slog jag till på den.


59 kr för en foundation är ju inte farligt o skulle den inte vara bra eller passa så är det ju inte hela världen.
Då får jag helt enkelt vara rosa i ansiktet tills på fredag då jag får försöka hitta ngn i halmstad istället.


Kommentarer
Postat av: im

roligt:), varför drog du inte väck ''locket'', jag har gjort så ngn gång...

2012-02-27 @ 19:01:49
Postat av: Linda

im

Ja d undrade min sambo oxå=) som sagt det va väl inte ett av mina ljusare ögonblick, får skylla på att det va tidigt på morgonen ;)

2012-02-27 @ 19:54:42
Postat av: sofie

Va kul att du delar med dig av dina "ljusa" stunder:) Är nyfiken på om den nya var nåt att ha?

2012-02-27 @ 21:08:36
URL: http://traningstokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design