Oliver 1 år

Ett år. Ett helt år. Ett helt underbart år!

Kan inte förstå att det har gått 1 helt år sedan vårt liv förändrades, givetvis till det bättre, och vi två blev tre. 
En liten underbar människa som gjort att vårt liv fått en mening. Jag kan inte beskriva i ord hur betydelsefull och älskad du är. Tack för att just du kom in i vårat liv. 

Grattis lilla busunge på 1 årsdagen
...hurra hurra hurra...


2 dagar gammal



1 månad gammal


4 månader gammal



6 månader gammal


9 månader gammal



12 månader

Har tagit kort på Oliver den 10 varje månad och skrivit upp hans framsteg/upptåg/gulliga saker osv som jag tänker göra en liten mini fotobok av. Himla kul att se hur han har förändrats månad för månad både till utseendet och i utvecklingen.


Grattis på födelsedagen älskade barn!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Grattiskramar till Oliver från mig!

2012-04-10 @ 09:08:42
Postat av: Sandra

Jisses så fort iden går... HIPP HIPP HURRA för eran goding på sin 1 års dag! En stor Grattis kram kommer skickad från mig o Oskar :)

2012-04-10 @ 13:25:16
Postat av: Peter

Hälsa Grattis från oss ;-)

Vad söt han är!!



Okej, ska ni stanna länge där nere? Kanske vi springer på varann till helgen då? :-)

2012-04-10 @ 13:25:21
URL: http://peternordin.blogg.se/
Postat av: Malin

Supergrattis från oss! :)

2012-04-10 @ 20:20:29
URL: http://moojliin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design