Våran lilla guldklimp


Nästa lördag blir Oliver 5 mån, en stor pojke nu å inte enbart kroppsmässigt=)

 - upptäckte idag att han sitter helt själv, dock lite lutandes men ändå
- tjötar och skrattar för fullt
- nästan alltid glad förutom under en liten stund på kvällen då han verkligen visar upp sitt heta temprament(vet inte vem han ärvt det av:/)
- väldigt nyfiken liten krabat
- sover (just nu, kan ju ändras inatt redan) hela nätter
- älskar palsternackapure och gröt

Upptäckte det innan att när jag sitter och matar honom så sitter jag oxå och gapar när han ska gapa. Vill jag att han ska gapa större så märker jag att även jag gapar så stort jag kan. Måste se himla töntigt ut.





Kommentarer
Postat av: Beatrice Almhagen

Hej Linda! Kul att se att du fortfarande bloggar, och guuuud vad söt Oliver har blivit!!

Tänkte bara höra om du fortfarande är nöjd med designen?;) Kram, Bea

2011-09-03 @ 18:55:04
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design