Lördag

Idag ha jag fullt med energi. Borde egentligen inte ha det med tanke på att jag va rätt sent i säng, halv tolv hoppade jag i bingen. (ja det är sent för mig)

Cyklade (ja ni ser rätt, cyklade)iväg till calle en runda igår för att vara lite social o bla träffa sanna som är hemma o hälsar på. Och jag måste säga att jag hade för himla roligt.
En sån kväll som igår kanske inte är så speciell för många andra men att få umgås med folk man tycker så pass mkt om o få skratta av sig o bara vara betyder väldigt mkt för mig. Det är lycka!

Jag vet inte men tror de två senaste dagarna som gått i vänskapens tecken o alla skratt har gett mig ny energi för idag känner jag verkligen livet i mig. Så idag ska det röjas ordentligt här hemma. Sedan ikväll står det 30 års fest på schemat. Så den här helgen blir det inte mkt myskvällar. Men det får vi ta igen nästa helg!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design