fredagskänslan är här!

Veckan har som vanligt gått i rekordfart och det är redan fredag- veckans helt klart bästa dag!
Idag är första dagen den här veckan då vi inte har ngn tid vi måste passa vilket är riktigt skönt. Och för att det verkligen ska märkas glider vi fortfarande runt i myskläder här hemma. Underbart!

Idag ska vi börja på Olivers rum. Tapeten är bestämd och hemkommen. Efter mkt velande och ändrande så blev det faktiskt den gröna med vita stjärnor. Men nu är jag iaf nöjd med mitt beslut och eftersom jag tröttnar ganska snabbt så kan man ta den andra tapeten nästa gng=)! Rummet kommer alltså gå i vitt, limegrönt och svart och idag börjar vi med att tapetsera väggen!

Vårat hem ser även ut som ett slagfält så när jag orkar o kan sluta slösurfa så ska jag ta tag i den biten oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design