Fredag

Trött – tröttare – Linda

Är en bra beskrivning just nu. Därför är det extra skönt med fredag.

Igår va det dags för ett besök hos bm igen och allt gick bra, alla värden va perfa och sf låg prexis på kurvan. Trodde jag skulle ligga över med tanke på den jätte kulan jag har, men icke.

 

Idag tar alex syster examen, stort grattis! Pga sjukt dålig sömn och att en annan person bor i min kropp just nu så vet jag inte ännu om jag har ngn ork kvar att följa med efter jobbet. Har sån beslutsångest hur jag ska göra, vill ju följa med samtidigt som ja känner att jag inte är mig själv riktigt. Får ser hur jag känner sedan har några timmar på mig kvar att bestämma hur jag ska göra.

 

Nu blir det iaf jobb, vare sig det finns ork eller ej.



en suddig bild på kanonkulan


Kommentarer
Postat av: Malin

åh, finfina magen :D Klappa den från mig :D

2011-01-14 @ 17:03:47
URL: http://moojliin.blogg.se/
Postat av: Ann-Marie

Synd att du inte kom - vi vill så gärna se din fina mage. Sköt om dig och vila. Det blev en trevlig fest - 19 personer i en tvåa och inte trång alls.

kram Ann-Marie

2011-01-15 @ 00:13:10
Postat av: Lina

Åh fiiin magen! :D

2011-01-18 @ 21:38:37
URL: http://fearsofjune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design