Tisdag

Info mötet på försäkringskassan gav lika mkt som jag hade trott, alltså inte mkt. Det enda det gav för min och alex del va lite diskussioner om vilka stolpskott det finns. Men känns bra att ha varit där iaf.

 

Idag blir det inget fk el liknande utan idag blir det jobb och sedan en massa fix hemma och därefter ska jag gräva ner mig, dock inte ute el ngt utan i böckerna. För nu är det stenhård koncentration på bokföring 2 som gäller!

 

Liten notis

Alex kom hem med en present igår, en liten rosa dator.

Jag har sagt det innan men säger det igen, han är världens finaste på alla sätt som finns, utan ngn som helst konkurrens. ♥



fjäderholmarna
- sommaren är så saknad -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design