När gäddorna leker i vik och vass....

Solen har äntligen gjort come back! lovely!
Spenderade gårdagen i stugan och det tänker jag göra idag oxå.
Fiskade för första gng igår på flera flera år. Tycker det är riktigt roligt, tyvärr blev det ingen spännande fisketur då det enda som hände va en massa bottennapp och en liten abborre som släppte vid båtkanten.
Men bottennapp är bättre än ingenting för då kan jag åtminstonde låtsas att det är gammelgäddan på kroken. Men skulle det mot all förmodan vara det så hade jag hoppat ur båten så fort den kommit upp, så är väl lika bra att den stannar i vattnet. För om jag ska vara ärlig så är jag rätt rädd för fiskar, skulle aldrig ta i en och tycker det är lite läskigt för man ha ju ingen aning om vad det är för monster som döljer sig under vattenytan.
Hur som haver så tycker jag fiske är rätt roligt ändå!

Nu väntar jag bara på att minimannen ska vakna sen så beger vi oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design