Like it alooot!

Om jag ska vara ärlig kan jag inte komma ihåg sist jag trivdes såhär mkt med livet, med min tillvaro.  Livet är verkligen underbart emellanåt och jag njuter för fulla muggar.

Har varit alldeles för mkt skit, bull och dramatik under åren som gått men nu finns det ingenting av det längre, vilket vi mer än gillar. Harmoni säger jag bara=)!

 

Alla har vi ju olika mål i livet. Jag vet vad jag vill ha ut av livet och vilka sk mål jag har. Ett sk mål som jag har skrev jag redan om i början av hösten och det är jag nu ett steg närmare, Svensson livet. Vill ha det precis så som mamma och som så många andra.
Och för att jag ska kunna nå ett annat mål inom kortare framtid så blir det till att plugga lite vid sidan av i höst. '
Och det ser jag också fram emot. Allt för att få det jag vill ha. Man ska aldrig nöja sig med mindre än det bästa!


Gillar
verkligen hur saker och ting utvecklas nu för tiden. Gillar hur livet gör sina vändningar. Gillar hur planerna ser ut för framtiden. Gillar den kommande sommarens spikningar. Gillar de kommande resorna. Life is gooood!

 

Jag är som baloo säger: …nöjd med allt som livet ger…

Och tom mer än så ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design