ingen vanlig torsdag

Den här veckan segar sig fram lite måste jag säga. Brukar vara så när man längtar till ngt. Men nu är det inte långt kvar till helgen infinner sig!

 

Hatar att sitta framför datorn eller tv:n nu för tiden på kvällarna. Klarar inte riktigt av det så df blir det inte mkt kvällsinlägg här, ifall ni undrar why lixom;).

Istället får man en hel del annat gjort, igår betalade jag räkningar(dock framför datorn), rengjorde badkaret och fuskade lite med mini syster mala.  

 

Nu till det jag egentligen skulle skriva. Det är ju som sagt ingen vanlig torsdag idag utan det är världens bästa Johannas födelsedag! Stort grattis till dig min finaste vän. Hoppas du får världens bästa dag och lite där till♥







Always together

Never apart

Best friends forever

Sisters at heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design