jag..

Är: jätte glad att det är fredag

Har: riktigt skön träningsvärk

Vill: att våren ska komma ögonaböj

Kan: inte sluta tänka på hur fin milo är

Tänker: ofta på hur det ser ut om 6 mån, mkt kan ändras

Undrar: hur jag ska lägga upp helgen

Tycker: att jag har världens finaste pojkvän

Önskar: att man själv får uppleva den lyckan som min systers familj känner just nu ngn gng i framtiden

Hoppas: att vi hittar ngt riktigt snyggt på bror pehrsson idag

Ska: pussa på milo imorgon så mkt att ja får träningsvärk i läpparna

Längtar till: den dagen jag kan gå lös i affärerna igen

Gillar: att cam å vedde också ha bokat biljetter till roxette

Ogillar: att jag inte har ngt sportlov. Mer sportlov åt folket tack!


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Tack så mkt :)

Han är en Bichon Havanaise ;)

2010-02-12 @ 10:43:12
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design