årets lista..

..by me!

Årets beroende: milo, helt besatt av den lilla stjärnan och GLASS, fasen va ja gillar glass
Årets tidning:
mina korsordstidningar
Årets tv-program: idol
Årets film: jag är ju sen å såg inte twilight förrän i år så ja säger den
Årets nykomling: Jay smith
Årets artist: Edward Maya
Årets låt: stereo love och trumpetlåten
Årets roligaste: lite tjatig ja vet men plusset va ta mig sjutton det roligaste och självklart milo
Årets tråkigaste:
kontakten man tappat med många
Årets jobbigaste:
huvudvärken och tröttheten det senaste halvåret
Årets händelse: camilla blev mamma och mitt plus
Årets irritationsmoment: moder natur
Årets snackis: antar att det va valet och SD:s framfart där
Årets dryck: vatten med citron i unde hösten och lite mer rivigare drycker under våren
Årets maträtt: grillat och pastarätter
Årets pinsammaste: kommer inte på ngt riktigt bra men det måste vara när ja gick in i glasrutan i Turkiet, trodde det va öppet men icke det va stängt
Årets snyggaste artist: Tove

Årets fest: johannas 25 års fest, joss 25 års fest och den sista festen i somras hos oss
Årets klädesplagg: alltid den lilla svarta
Årets ros: går till alex då han fått stå ut med många tjurigheter från min sida
Årets tistel: till alla wb och andra luftsugarpajaser

 

Minns inte så mkt av året mer än hösten. Men vilket år det varit sen, vilka händelser. Festerna ha varit kanon, mkt roligt har hänt, därav vissa riktigt stora grejer och ja kan med garanti säga att nästa år kommer bli ännu bättre. Vänta och se, livet blir bara bättre och bättre.


Im living my dream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design