dagens

Dagens mående: perfekt

Dagens väder: äntligen börjar det bli lite varmare, fortsätt så!
Dagens frisyr: bad-hair-day
Dagens klädsel:  ljusgråa jeans, svart top, svart bolero och svart vita espirit skor

Dagens planer: jobba klart, klädstök och förhoppningsvis få med alex på en jogging tur
Dagens vill ha: en inglasad altan

Dagens längtan: till middagen, är sjukt hungrig!

Dagens fundering: hur jag ska lägga upp veckans to-do-list

Dagens beroende: vatten, helt uttorkad, som värsta sahara öknen i munnen

Dagens roligaste: att få komma hem, jag älskar vårt hem!

Dagens tidning: Bubbleroom fortf

Dagens jobbigaste: skulle väl vara att jag fick reda på att jag behöver lämna in bilen på lagning.

Dagens händelse: om jag och alex ger oss ut på en löptur är det en stoor händelse. Hatar att springa men brukar tvinga mig själv periodvis.



Den dagen jag ser en joggare som ler ska jag fundera på saken


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack så mkt :)

nej fy för magsjuka :(



Haha de citatet va kul ;)

2010-04-26 @ 19:05:53
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Peter

Hej,



jodå, det får gå... Livet måste ju gå vidare.



Japp, en rolig händelse lite längre fram mitt i allt det tråkiga :-)



Blir kul att se om man har nån chans, att komma bland finalisterna men det är säkert mängder av föräldrar som har jätte besökta bloggar, som får massa röster på sitt barn :-)

2010-04-26 @ 22:56:41
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design