handikappad

 

Ännu en helg som har gått i 210. Men ganska skönt med en ny vecka, har ganska fullt denna vecka så tror den kommer gå fort.

 

I lördags blev det lite fest med johanna och mia sedan harrys. Men det va ganska lugnt för min del hade planerat att gå hem tidigare men tiden bara flög iväg.

Igår blev det inte så mkt gjort mest mys i soffan och en långpromenad.

 

Det hände dock en olycka precis när jag kom in på harrys. Skulle stänga väskan och fastnade med tumnageln och den drog med halva nageln. Började blöda och tummen är helt avdomnad. Den gick inte av helt så den hänger fortf halvt kvar och varje gng jag slår i nageln så drar jag en barnförbjuden ramsa tyst för mig själv. Så man kan säga att jag är lite handikappad.

Och ja det är lika allvarligt som det låter!

 

Dagen idag började med en lussekatt, det kommer bli en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design