I say I´m a dreamer

förutom några promenader
och lekstunder med casper ute i solen har jag bara suttit på den delen nedanför ryggen hela dagen. Som jag i försäg ha lite ont i sen igår, jag och johanna va som fjorton igen kan man säga, hon skjutsade mig på cykel och det va en obekväm pakethållare och det känner jag av idag. En liten parantes.
Ha som sagt suttit ner hela dagen och mest drömt mig bort genom datan. som den hemnetknarkare jag är ha jag ägnat den sidan mkt tid idag. Idag va det mölle, varberg, falkenberg men mest halmstad som jag kollade på. Tänk att få bo i en lgh på nissastrand.
Efter allt drömmande så börjar ja bli lite raslös vet bara inte riktigt va ja ska hitta på, få se vad som händer och fötter.



I say I´m a dreamer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design