idol funderingar

imån är det fredag...woohoo! hur skönt är inte det då?! vet bara inte riktigt vad som händer i helgen ännu. men det är ju bara att ta det som det kommer hell enkelt. några förslag kanske?

kollade på idol innan, tyckte så synd om lilla andreas. man vill ju bara lyfta upp det lilla livet och försöka hjälpa han på ngt sätt. tyckte han va duktig och väldigt modig när han väl började sjunga... han får inte bara en guldbiljett av mig utan oxå  en guldstjärna hoppas bara han är mindre blyg sen. jag tror på andreas! han får göra som anders sa.. ta en grogg innan, eller kanske två tom.
sen undrar jag ju om vissa som ställer upp har några vänner/familjer. jag menar varför är det ingen som kan säga till dem att de INTE kan sjunga?! Det är ju rena rama misshandeln att låta visa ställa upp och skämma ut sig sådär.. men sen utan dem hade de ju inte varit kul att titta på idol så man får väl tacka de för att de vågar ställa upp och undehåller sverige!

det var allt jag hade att säga idag,

puss på ögat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design