Helgen

Det är hemskt va en helg går snabbt egentligen, den bara svischar förbi! Poff så är den slut. Jaja har inte gjort så hemskt mkt denna helgen faktiskt. I fredags va det nog meningen att det skulle bli hemmakväll men så ringde Emil runt 10 och undrade om gästgivargården lät intressant och visst gjorde de det. Så då blev det en förfest hos en kompis till dem. Klockan blev alldeles för mkt sen så det blev ingen gg utan det blev en drink på Harrys uteservering innan det va dags att åka hem. Gillar ju inte det stället så det räckte med det, gick knappt innanför dörrarna.


Även fast det inte blev så mkt i fredags så hade jag en hel del huvudvärk i lördags, måste ha varit vinet! Så det blev inte mkt gjort under lördagen. Låg mest i sängen och kollade på klipp med björn gustafsson och shan atci. Sedan på kvällen blev det en runda till Emilia men gick hem sen när de skulle till gg. Va helt slut vilket är ganska konstigt eftersom det inte hände ett dugg under lördagen. Men som sagt har ju inte mått så bra så behövde kanske vila ut lite.


Igår var jag hos mina kusiner och firade hanna som fyllde 18..wiiee=)! Sen på kvällen kom cam och lina förbi och berättade om sin helg i halmstad.

Ja d va väl ungefär min helg i ord, en ganska händelselös och lugn helg som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design