God morgon eller iaf morgon

Alltid lika svårt att ta sig upp ur sängen på tisdagar och det gör ju det verkligen inte lättare när det är sånt riktigt höstväder ute. Detta kommer nog att bli en riktigt seg höst/vinter. Tänk om man kunde gå i ide och vakna upp i maj igen... det hade varit fin fint det!


Igår blev det inte mkt gjort det gällde mest att orka ta sig igenom dagen och det gjorde jag efter många om och men. Efter jobbet så lagade jag cam och lina mat. Sen kollade vi på en film, 6 points. En film som handlar om vänskap men är ganska obehaglig ibland.


De ringde från hockeyn igår också och frågade om jag skulle ställa upp och stå i kiosken i år igen, måste väl typ vara fjärde året eller ngt nu eller ja fjärde är det nog äh jag vet inte. Iaf det jag skulle komma fram till var iaf att wow inte dåligt att de ringer och frågar.

Första gng så tog min moster med mig men sedan så har de bara antagit att man ställer upp och skickat ut lappar att du ska stå de och de datumen, så det var inte dåligt att de ringde och frågade. Efter varje år så säger jag att jag aldrig mer ska stå där men om man tänker efter så är det inte så jobbigt och min moster är i samma grupp så då får man ju en chans att umgås lite med henne också=)!



Pengar kan inte köpa dig vänner, men de gör dina fiender betydligt hövligare.


Kommentarer
Postat av: marlene

klart att jag lovar lovar på hedersord ;)

2008-09-09 @ 07:52:19
URL: http://amazingm.bloagg.se
Postat av: marlene

klart att jag lovar lovar på hedersord ;)

2008-09-09 @ 07:52:21
URL: http://amazingm.bloagg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design