Helgen


I fredags var jag helt ensam hemma, inte ens Casper var vid min sida. Var hemma hela kvällen åt min efterlängtade kebabrulle och proppade i mig lite chips å dip. Men måste säga att ja har tappat stinget jag kan inte alls vräka i mig längre som förr, dåligt!

Sen blev det idol och skönt att Yasmina åkte ut hon var verkligen inte bra i fredags. Men usch vad jag tyckte synd om henne när hon skulle sjunga den sista låten, stackars tjej! Lite förvånad att Robin hängde löst men men. På fredag är det dags för Johan att lämna idol även fast han var bättre i fred så tycker jag inte han kan sjunga. Han kan komma tillbaks om några år istället.


I lördags åkte jag mamma och Thomas till Växjö för lite shopping. Hittade 3 klänningar, en kortare tröja med dragkedja, 2 dukar och några ljus. (älskar ljus)

På kvällen åkte jag hem till Johanna först och så kom lillen sen åkte vi vidare till Johannes där det va förfest innan de skulle till Harrys. Efter en stund när jag satt på golvet och pratade lite med folk så kom alla helt plötsligt in i köket då Johannes säger att det är ngn här som fyller år(skit också tänkte jag hoppas han menar ngn annan) och sen börjar alla sjunga för mig. tur att man var lite onykter annars hade det kunnat bli lite jobbigt haha, gillar inte sådant. Sen blev vi inte så många kvar för de flesta gick till harrys. Men det va en trevlig kväll. Lite synd dock att man var så trött och att huvudvärken inte ville ge med sig!

En bra helg med blandad kompott=)! Tack för alla grattis sms i lördags ni är för söta!


Kommentarer
Postat av: Johannes

Klart det skulle sjungas för födelsedagsbarnet!

2008-10-20 @ 20:12:15
URL: http://www.johannesandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design