Lista/utmaning.... i brist på annat

1. När gick du upp idag? sex
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Mamma mia 
4. Favorit-TV- program? Vänner, OTH
5. Vad åt du till frukost? Kaffe och fralla 
6. Vad är ditt andranamn? Marie
7. Din favoritmat? Pasta i alla former
8. Vilken mat gillar du inte? jag är kräsen så det är mkt bla potatisgratäng
9. Favoritchips? Estrella dill
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Ngn bränd skiva
11. Vilken bil kör du? en svart golf har inte döpt henne än
12. Favoritmacka? Snipens ost/skink jägare eller duvans frallor
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med? Snålhet och såna som alltid spelar offer bla
14. Vilka är dina favoritkläder? Klänningar eller min rosa mysdress
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Spelar ingen roll bara det är varmt och skönt och tillgång till mkt shopping med ngn/några jag tycker om
16. Favoritklädmärke? Har inget favoritmärke utan köper det jag tycker är snyggt
17. Var vill du dra dig tillbaka? Inte ens tänkt på
18. Favorittid på dagen? Om det är en vardag så är det när jag slutar jobba 
19. Var är du född? På värnamo bb
20. Vilken är din favoritsport att se på? Hockey el fotboll
21. Coca Cola eller Pepsi? Coca-Cola ibland pepsi ibland
22. Fotboll eller ishockey? Beror på vilka som spelar
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? nattuggla 
24. Pedikyr eller manikyr? manikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag har massa spännande att berätta, nyfiken?!
26. Vad ville du bli när du var liten? Stor, nä men advokat
27. Bästa barndomsminnet? Har inga barndomsminnen föddes förmodligen som tonåring
28. Varit i Afrika? Nej
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Ja, armar och ben och låtsades att de var brutna
30. Varit med om en bilolycka? Bilolycka vill jag inte kalla det
31. Favoritdag i veckan? Fredag
32. Favoritrestaurant?  Ingen aning
33. Favoritblommor? Rosor
34. Favorit-snabbmatsrestaurant? Bella funkar alltid
35. Äger du en cykel? Näpp jag är en bilmänniska
36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Ohhh svårt finns många...systemet kanske..skojar!!!
37. Läggdags? När jag är trött
38. Vad lyssnar du till just nu? Radion
39. Favorit färg? Rosa, svart
40. Hur många tatueringar har du? 2st, förmodligen 3st om ett tag


Till er som vill!
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Vad underbart! :) med mig är det tipptopp,

2008-11-11 @ 10:08:27
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag älskar dig med =) mår skit just nu illa och känner mig febrig ska nog åka hem=/ och dricka nyponsoppa idag igen det va såå gott igår

2008-11-11 @ 14:38:47
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: Anonym

din blogg suger ordentligt

2008-11-11 @ 14:47:18
Postat av: fia&emelie

aa eller hur har han provat vaxa eller =9

annars vad händer idag =)

2008-11-11 @ 14:55:52
URL: http://humorsajten.blogg.se/
Postat av: nathalie

Hjälp mig med vad jag kan önska mig i 18 års present :)

2008-11-11 @ 17:21:17
URL: http://scherzinger.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej gummnan!

Jo bra med mej :) du?



Jo de va helt underbart! Gud vad mysigt de va!

2008-11-11 @ 19:40:41
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Peter

Godkväll :-) Har varit fullt upp hela dan så först nu jag kunde gå in i bloggvärlden igen ;-)



Jodå, trött som satan men annars fint. Hur är det själv?



Stal din lista, hoppas det va ok :-)

2008-11-11 @ 20:57:11
URL: http://peternordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design