halv död

Fy va jobbigt det va att stiga upp i morse.. kunde ju inte sova igår heller

Fattar inte va sjutton det beror på.. har ju kunnat sova nu när ja varit borta vet inte om det beror på att allt flyger på en igen när man kommer hem. Verkligheten kommer ifatt en.

Tänkte på det igår att ja måste försöka putta bort alla tankar över sånt jag ändå inte kan styra över. Ska bara ignorera och strunta i dem. Får se hur lätt det blir!


Skönt iaf att det är torsdag idag ska bara vara hemma och ta det lugnt idag.

Imån ville folket ha med mig ut..är inte det minsta sugen på harrys men få se hur jag gör vet ju att ni hade gjort det för mig. Hade hellre åkt till halmstad redan imån men det får vänta till lördag istället.


Gissa om ja ha mkt att göra idag eller..pust..är väl bara att ta tag i det nu!


Ps. död åt alla jäkla snuskiga kackerlackor som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design